Този семестър със Стефан отново ще водим курс по Python във ФМИ (всички, заинтересовани са поканени). На фона на силната конкуренция, в лицето на други курсове, решихме да му направим малко реклама. Ето първото и проявление:
Стефан измисли посланието (което между другото си е пълна истина – вчера, докато си брояхме до безкрайност с него (стигна до края три секунди преди мен, да му се не види), Чък ми демонстрира новата си реализация на модула antigravity). Ася пък впрегна лудите си умения по Photoshop и сътвори картинката. За мен остана да я разпечатам и разлепя из факултета. Вместо, обаче просто да сложа 3-4 плакатчета на обособените за това места, разпечатах 34 копия и ги оставих на местата, където щъкат студентите. Пейките, масите в коридора и около разписанията изглеждаха подходящи.
Десетина минути бяха достатъчни и повечето хора насреща ми се кикотеха, държащи ръка безенния лик на Чък във формат A4. Отидох и разпечатах още 30 копия.
Изводът: изненадайте хората и им разрешете да притежават нещо, което са очаквали само да гледат. Със сигурност ще ви се зарадват.
2 replies on “Маркетинг на притежаването”
Ходете на Python!
Необходимо е, за да релаксирате от другите изборни/задължителни дисциплини и за да си изкарате готино :)
Ако знаеш Чък Норис как ще ти се зарадва ;)