Три важни неща за WordPress: специалисти, конференция, запазена марка

  1. Първа стъпка към по-лесно намиране между клиенти и програмисти и дизайнери, които разбират от WordPress – все не успяват да се намерят;
  2. Остават три седмици до първия WordCamp България – елате;
  3. Automattic предаде запазената марка WordPress на фондацията WordPress – наистина голяма работа.

4 коментара по “Три важни неща за WordPress: специалисти, конференция, запазена марка”:

  1. Венцислав Сотиров

    Не съм фен на WordPress , но полезна статия :-)

  2. Андон Иванов

    Браво, от първото определено имаше нужда от край време… Много по-лесно човек може да намери клиенти, както и клиентите ще го намират по-лесно, понеже всеки от нас ( занимаващи се с wordpress от няколко години ), предлага услугите си в собствените блогове…, но няма смисъл, ако не могат да го намерят :(

    За #WordCamp писах дори в блога си, но уви като гледам малко хора са се записали и някак малко от хората знаят за събитието, а ще си заслужава човек да се запознае с хора които познават до болка платформата, пък и да научи това-онова.

    Надявам се да успея и аз да дойда, но поне ако не успея, ще подсетя колегите които имат възможност да отидат :)

  3. Калин

    Аз се записах за WordCamp, според мен доста хора ще решат да дойдат в последния момент, както се получава и на досегашните SEO конференции.

    Има смисъл от място за пазар на WordPress услуги при всички положения, дано бързо събере популярност.

  4. Ангел

    Събира събира. В последно време все повече хора (включително и аз) се ориентират към WP. А вече обмислям и към разработването на добавки да се ориентираме, въпроса е да е нещо наистина полезно, а не поредното нещо, което го има в 20 други варианта. Дано Camp-а е полезен за посетилите го, има нужда от повече подобни събития в България.

Твоят коментар